Igår va lite udda haha först vakna jag 8.30 jag va så jääävla trött somnade 2 dagen innan. Vi hade grupparbete genom adobe, det gick ganska segt o vi höll på i 3 timmar. Sen så skulle vi handla in massa saker till stung. Aa o sen så går larmet när jag öppnar dörren til stung (sjukt komplicerad dörr) ialf jag höll på o bli dööv. Jag gick upp och ner typ 4 gånger för jag glömde massa saker (snacka om efterbliven). Seen hann jag vila i 2 timmar innan jag var igång igen. Vi va hos Fellan sen gick vi o öppna stung, såklart så kommer ingen förens kl 22-23.. Ialf vi håller på tills kl 2 o det var jävligt kul meen jag höll på o dö så trött jag var. När vi hade stängt bestämde vi oss för att gå upp till Sofie för o "kolla på film" (det blev ingen film). De satt o snacka o jag bara nicka o försökte hänga med tills jag somnade HAHAH vakna 3 timmar senare o de satt fortfarande o snacka kl va nästan fem så jag drog med mig Felicia o gick hem. Guuud va död jag var har inte varit så trött på jävligt länge. Men men jag sov till halv 2 så det var ändå skönt! 

Kommentera

Publiceras ej