Nu är det så att jag är 23 år och om jag minns rätt så har jag haft denna blogg i 3 år. Sjukt vad tiden går snabbt.. Jag vill börja med att säga att jag hade en jätte mysig födelsedag. Dagen innan va söta Lollo på besök, man har saknat henne. Vi åt på olles o sen som gamla kärringar vi är gick vi upp till sofie och drack te till 2 på natten. På min födelsedag kom hela gänget med tårta och jätte fin present till min lilla gulliga lägenhet, bäst är ni ♥ 
 
Var hemma nyligen och förresten så har JAG ,SARA YAHIA OUARDANI, tagit körkortet!! Jävligt stolt är jag, fick den på första försöket och bara på 2 månader tackar gud! Ja jag var hemma och det var så jävla kul. Saknade alla där nere. Jag körde dag och natt med dom bästa och så var det malmö lite varannan dag också haha. 
 
Jag vill bara säga att jag HATAR drastiska förändringar, de skär på hjärtat som in i... Jag hatar när man haft ngn så nära i sitt liv som bara försvinner. Tänker att det är lättare att inte komma folk för nära men sånt händer ändå när man har tillit för ngn.. Ialf jag hatar också att flytta, asså det är ju kul o byta miljö o allt men jag är ju sån som tar tid för att känna mig bekväm vid ett ställe/bostad eller med personer också så trots att jag har tröttnat på Övik hålan så kommer jag sakna min lilla lägenhet som jag haft i 2 år. Nä men Stockholm kommer bli skit kul det vet jag, jag får ju hoppas att det fixar sig med praktiken och att jag får något hyfsat också. 
 
En sak till jag hade på hjärtat, det är så jävla jobbigt när man snackar med någon som man vet gillar dig men att du inte alls är intresserad, speciellt när denna personer försöker ge dig hintar och man ska leka dum bara för att inte konfrontera dem och krossa dem totalt. Eller i mitt fall så vet personen att jag inte alls är intressead men ändå fortsätter försöka. 
 
Så, de va allt jag hade på hjärtat just nu, byeee ♥

Kommentera

Publiceras ej