Omg har glömt att jag har en blogg, har fan inte skrivit ngt sen min födelsedg typ.. Ialf. Det har gått ett halvår och mycket har förändrats. Eller typ inte så mycke. Skolan går som vanligt, B-uppsats nu. Vi skulle till Tunisien på fältstudie men de blev inte av pga oroligheterna där nere:/ trist!
 
Nya människor har kommit in i mitt liv, vissa helt nya och andra avlägsna vänner som man kommit nära med. Har dessutom fått en ny granne som nu är min andra halva, saknar henne sjukt mycke nu när hon inte är häär ♥ 
 
Har bara några månader kvar i Övik, skit tråkigt o flytta nu när man har blivit van vid allt här. Känner mig konstigt nog hemma här.. Men det blir praktik efter sommaren o sen e de tbx till norrland för sista året. Tiden går jävligt fort...
 
 

1 kommentarer

Ala

16 Jan 2014 07:48

...och glömt bort vissa vänner - glömde du lägga till.

Kommentera

Publiceras ej